środa, 6 lipca 2016

DZIKI ZACHÓD W POLSCE ? OCZYWIŚCIE !!

Od Naszego urlopu [wakacji] na Śląsku minęło już kilka ładnych tygodni ale ja wcale nie zapomniałam o tym żeby pokazać Wam świetne miejsce, o którym jeśli jeszcze nigdy nie słyszeliście, to koniecznie musicie je teraz poznać i zobaczyć !!

A na myśli mam oczywiście 
TWINPIGS - MIASTECZKO WESTERNOWE w ŻORACH

TWINPIGS to nie tylko świetna zabawa oraz mnóstwo atrakcji dla małych i dużych ale i przepyszne jedzenie przygotowywane z połączenia dwóch kuchni: śląskiej i amerykańskiej [ich burgery to mistrzostwo świata!], oraz miejsce odpoczynku/ noclegu w 3-gwiazdkowym hotelu TEXAS urządzonym w iście kowbojskim stylu ;)

Najlepszą atrakcją dla Kornelii były przejażdżki na kucyku [małe ZOO], pokazy kowbojskie, rodzinny rollercoaster gąsienica [nawet nie wiedziałam, że ona taka odważna jest! ;)], kino 5D [byliśmy na tej samej bajce aż 3 razy :D], widoczne na zdjęciach poniżej KOŁO MŁYŃSKIE oraz kula parowa.

Dla mnie i mojego męża - Karuzela Trapera [aaa! meeeeeeega adrenalina! ciary mam na samą myśl!] i Tajemnicze Podziemie [krzyczałam tu ze strachu jak głupia!!] :D


Jedyne czego żałuję to tego, że miałam w planie zrobić dużo fajnych zdjęć i głównie je wrzucić Wam w post ale taka 'niespodzianka' Nas na miejscu spotkała, że w torbie z lustrzanką było wszystko oprócz karty pamięci, która została w domu, w laptopie ! :(
...
Ale mam nadzieję, że te kilka zdjęć z telefonu również zachęci Was do odwiedzenia tego miejsca no i też to, że my byliśmy tam po raz drugi [pierwszy raz byliśmy 3 lata temu], no i wiemy, że na pewno wrócimy tam ponownie !! ;)





Więcej szczegółów oraz wszystkie niezbędne informacje dotyczące WESTERNOWEGO MIASTECZKA
znajdziecie na stronie
http://www.twinpigs.zory.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)