wtorek, 9 sierpnia 2016

NAJLEPSZE NA ŚWIECIE GOFRY !

Na ciepło, na zimno, z owocami, z dżemem, z cukrem pudrem, ze śmietaną, z czekoladą... ba! na nich nawet liście wyglądają apetycznie !
A o czym mowa?

o GOFRACH oczywiście ! ❤




Taki "goferek z cukierem puderem" [jak to mówi moja Kornelia] to dosłownie kilkanaście minut roboty! :)
Oczywiście obowiązkowo musicie mieć w domu gofrownicę - bez tego chyba nie da rady...
ale jeśli już ją macie to reszta składników znajdzie się na 100% !



POTRZEBUJECIE:

2 jajka
2 szklanki mąki
2 szklanki mleka
1/3 szklanki BIO oleju kokosowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki brązowego cukru [ja często robię w ogóle bez]
odrobina mielonej laski wanilii [opcjonalnie]
szczypta soli


Żółtka razem z cukrem i olejem ubijamy na szybkich obrotach. Następnie dodajemy powoli mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia oraz mleko. Na samym końcu dodajemy ubite na sztywno białka i delikatnie mieszamy całość [najlepiej ręcznie].

Ja piekę je na największej mocy mojej gofrownicy przez około 3 i pół minuty :)
[ale to wiadomo, musicie sami wyczuć swój sprzęt]
No i dzisiaj podałam je z płatkami śniadaniowymi LUBELLA, mrożonymi jeżynami i gorącą czekoladą 🍀

Przepis jest banalny a naprawdę rewelacyjny !
Kupne gofry mogą się schować !!



To jak, robicie dziś ? ;)




______________
Ps. Mało Nas ostatnio na blogu ale pamiętajcie, że zawsze na bieżąco jesteśmy na FB i na INSTAGRAMIE [klik], który to kilka dni temu wprowadził coś na podobieństwo snapchat'a - widzieliście już !? mi się ta 'nowość' podoba  :)
Buziaki ! :*

1 komentarz:

  1. Za chwilę spróbujemy zrobić wedle Twpjego przepisu 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)