czwartek, 9 czerwca 2016

XXI WIEK czyli zakupy w E-SUPERMARKECIE !

Lubicie zakupy online ?


Ja jestem ich ogromną FANKĄ - i z wyboru, i z przymusu [z racji miejsca zamieszkania], ale muszę powiedzieć Wam, że dziś nie wyobrażam sobie bez nich życia ! [btw- kurierzy jeżdżą do mnie z zamkniętymi oczami :P]
Nie raz już wspominałam na blogu o tym ile można zaoszczędzić, i nie tylko czasu ale i pieniędzy, polując na przeróżne okazje w sieci [czytaj: kody rabatowe, darmowe dostawy, bony zakupowe czy inne podobne akcje] - no w sieci jest tego po prostu MNÓSTWO - a wszystko dlatego, że jest ogromna konkurencja - wiadomo ;)

Ostatnio jednak zrobiłam się wygodna na maxa i po raz pierwszy w życiu postanowiłam zrobić w sieci ZAKUPY SPOŻYWCZE !
Tak, tak też można ;) i FRISCO.PL wyjątkowo Wam to ułatwi ! :)







Dlaczego wybrałam właśnie FRISCO ?


Ponieważ jest to NAJTAŃSZY E-SUPERMARKET  !
czyli jeżeli znajdziesz w sieci niższą cenę na produkt oznaczony w sklepie pieczątką "NAJTANIEJ W SIECI" - otrzymasz podwójny zwrot różnicy !




Po drugie - FRISCO gwarantuje Nam absolutną ŚWIEŻOŚĆ PRODUKTÓW
czyli zamówione przez Nas produkty fizycznie przyjeżdżają do sklepu dopiero w dniu Naszego zamówienia. Tam są jeszcze sprawdzane, starannie zapakowane i dopiero wysyłane do Nas.
A jeśli w tej kwestii sklep nie dotrzyma słowa - to w ramach rekompensaty dostajecie bon zakupowy na kwotę 10 zł !


I po trzecie - GWARANCJA NIEZAWODNOŚCI !
czyli sklep oferuje Nam wybór dnia a nawet godziny dostawy Naszego zamówienia ! 
Jeśli więc kurier nie dojedzie na czas albo w zamówieniu będzie czegoś brakować - również możesz liczyć na bon zakupowy o wartości 10 zł !





Mnie te TRZY powody w zupełności przekonują i ja osobiście ze swojego zamówienia zadowolona jestem BARDZO ! :)
Bez martwienia się o miejsce na parkingu, bez czasochłonnego wyszukiwania produktów z terminem ważności, bez stania w kolejkach, bez dźwigania i bez pakowania...
No po prostu ŻYĆ NIE UMIERAĆ !
A zaoszczędzony czas spożytkuję na coś o wiele przyjemniejszego niż wyjście do 'spożywczaka' ! ;)






_________________________

A Wy jakie macie zdanie/ doświadczenie w tym temacie ?
Robicie spożywcze zakupy w sieci ? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)