czwartek, 10 sierpnia 2017

#WYPRAWKA - SEN & ODPOCZYNEK

Tak jak wspomniałam Wam w pierwszym poście z wyprawką, Nasz Synek przez pierwsze miesiące swojego życia będzie spał tuż obok naszego łóżka, w Koszu Mojżesza :)

Kosz Mojżesza to było moje największe wyprawkowe marzenie więc poświęciłam naprawdę dużo czasu na to żeby znaleźć ten jeden jedyny, idealny :)
Jak widzicie na zdjęciach poniżej - znalazłam! choć troszeczkę go z mężem przerobiliśmy [biały stelaż/kołyska to nasza robota :) do metamorfozy użyliśmy sprawdzoną już nie raz farbę marki ŚNIEŻKA - TU możecie podejrzeć foto ;)]


Kosz Mojżesza to był jednak dopiero początek zakupów.
Kolejnym był wybór materaca i tu postawiłam na zwykły piankowy antyalergiczny, który na te 5-6 miesięcy spokojnie wystarczy :) [do niemowlęcego łóżeczka planuję zakupić taki jak ma Kornelia, czyli lateks z kokosem]
Kolejna rzecz - prześcieradełka - oczywiście koniecznie w 100% bawełniane i śnieżnobiałe ;) 
No i wypełnienie czyli idealna dla noworodka, przesłodka podusia polskiej marki MEMI, do której dobrałam sobie bambusowy kocyk w kolorze waniliowym od TRILLI.

Prawda, że wyszedł z tego połączenia prześliczny komplecik ? :)



Do Kosza Mojżesza [choć nie tylko do niego!] mam jeszcze jedną rzecz, którą uważam za wyprawkowe 'must have' !
Mowa oczywiście o GNIAZDKU dla noworodka - MEDBEST "NEST" !

Dlaczego wybrałam właśnie tę markę ?
Ponieważ produkty MEDBEST zostały zaprojektowane przez lekarzy oraz położne ale przede wszystkim są wykonane z najlepszej jakościowo bawełny z dbałością o każdy najmniejszy szczegół.
GNIAZDKO jest bardzo ważnym elementem wyprawki ponieważ w pierwszych miesiącach życia maleństwa przypomina mu o tym jak przyjemnie ciepło i ciasno było w brzuchu mamy :)
Poza tym takie gniazdko możemy położyć dosłownie wszędzie nie obawiając się, że dzieciątko nam się z niego wyturla [na łóżku, na kapanie, na podłodze a nawet w gondoli w chłodniejsze dni ;)]
Aha! MEDBEST to oczywiście również w 100% polska produkcja ! 


Na zdjęciach zauważyliście na pewno uroczą ŻYRAFKĘ ! i tak, to też jest produkt marki MEDBEST.
Żyrafka jest uszyta ręcznie, z mięciutkiej, certyfikowanej 100% bawełny.
Może ona posłużyć jako pierwsza przytulanka choć tak naprawdę jest to zabawka sensoryczna, która ma służyć maluszkowi do pobudzania oraz rozwijania zmysłów a dodatkowo jej długie nóżki mają przypominać dziecku znajomą z brzuszka pępowinę :) 
O żyrafce więcej przeczytacie TUTAJ

A jakby tego było jeszcze mało to MEDBEST w swojej ofercie ma nawet koszule do porodu z późniejszą możliwością kangurowania i karmienia piersią, na którą oczywiście również się skusiłam bo kto by chciał wydać na świat "nowe życie" w szpitalnych szmatkach ? ;)




____________________
I jak podobają się Wam moje senno-wypoczynkowe propozycje ? ;)


2 komentarze:

  1. Kosz Mojżesza mi się marzył przy Agnieszce, albo kołyska właśnie. Ostatecznie uległam namowom męża i kupiłam białe łóżeczko. Teraz widzę, że Aga jest drobna, ma rok i pewnie nadal świetnie by jej było w kołysce a i miejsca o wiele więcej w sypialni by było :)
    No nic, może jeśli zdecydujemy się na trzecie dziecko to w końcu zrealizuję swoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu marzenia są po to by je spełniać ❤️ :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)