poniedziałek, 4 kwietnia 2016

KUCHENNE REWOLUCJE

Zapewne pamiętacie, że kilka miesięcy temu przerabiałam stary pokój na nowoczesną kuchnię

Jeśli nie dla przypomnienia podsyłam Wam linki :
Pierwszy z finału remontu - http://islandofflove.blogspot.com/2015/11/projekt-kuchnia-fina.html 
i drugi, dodany w trakcie - http://islandofflove.blogspot.com/2015/10/projekt-kuchnia-realizacja-czesc-1.html 

Tak się składa, że wtedy choć kuchnia na pozór była w 100% gotowa - kilka rzeczy mnie OKROPNIE raziło ...




Co było najgorsze ? 
UCHWYTY !
Ale nie, że były brzydkie a dlatego, że dostałam nie te które chciałam! ale to jeszcze nic - ich rozmiar również miał być zupełnie inny, a tego przez istniejące we frontach dziury - niestety już NIGDY naprawić się nie da :( [no oczywiście do momentu, w którym nie będę wymieniać mebli, co raczej szybko nie nastąpi... wiadomo!]

Ostatecznie 'wyprosiłam' zmianę uchwytów ale że w tym konkretnym rozstawie wybór był praktycznie żaden, poprosiłam o zamówienie jakichś 'fajnych', jasnych...
i tak po kilku miesiącach [jakieś 2 tyg temu- tempo błyskawiczne!] 'SUPRAJS' - zjawia się u mnie Pan z 'dwukolorowymi' uchwytami z czarnym środkiem, które po zamontowaniu IDEALNIE PODKREŚLIŁY niezbyt równo powiercone dziury ! yhhhhhh !
Zauważyłam to kiedy już wszystkie były na miejscu a Pan właśnie odjeżdżał !!
Pomyślałam sobie DOŚĆ !
Jeżeli nie wezmę sprawy w swoje ręce przez długie lata będę miała nerwa wchodząc do kuchni ! [choć uchwyty to dopiero początek bo walczę też z listwami przyblatowymi - mam już trzecią z rzędu i jak 'dziadowski' plastik nie spali mi się przy gazówce, to druga ukazuje dziury zrobione przy pierwszej albo totalnie nie pasuje kolorystycznie! BRW leci wszystko najmniejszym kosztem!]

Ale wracając do uchwytów ...
Zasiadłam przed kompem i w sieci natychmiast trafiłam na bogatą ofertę firmy JUAN, gdzie znalezienie nowych uchwytów stało się przyjemnością ! ba! wcale nawet długo szukać nie musiałam bo od razu się w jednych zakochałam :)
Uchwyty GAMET [US 48] w białym połysku z przecieranymi frontami <3
O takich właśnie marzyłam !
Piękne, błyszczące, białe, tylko delikatnie się wyróżniające, wtapiające się w połyskujące fronty - no idealne !
Z resztą sami zobaczcie jak się prezentują :)

PRZED:


i PO:


Poza ogromnym wyborem uchwytów w sklepie JUAN - wszystko do mebli znajdziecie również inne akcesoria meblowe [i na szczęście bo kolejną rzeczą jaką zamówię będą wreszcie porządne LISTWY PRZYBLATOWE] ale nie tylko! sklep oferuje blaty, fronty, laminaty, parapety, płyty meblowe, zlewozmywaki oraz drzwi przesuwane.
Poza produktami możecie również liczyć na usługę [tu więcej szczegółów >>> KLIK]


A że WIOSNA to idealna pora na zmiany, remonty, metamorfozy i co tam tylko przyjdzie Wam do głowy - myślę, że warto odwiedzić takie miejsce - a nóż widelec wpadnie Wam coś w oko tak jak mi wpadły te uchwyty ;)
Bo tak serio serio to pojęcia nawet nie macie jak wiele radości mi one sprawiły !
A to przecież tylko taki 'szczegół' :)





Ps. Przypominam, że już niedługo na blogu pojawi się mój odświeżony SALON oraz całkowicie 
odmieniony PRZEDPOKÓJ! :)))
No i wyszło na to, że ja to chyba jednak lubię remonty ;P





_________________________
A Wy planujecie u siebie w domach jakieś 'wiosenne metamorfozy' ? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)