piątek, 26 lutego 2016

cisza.

czuję, że muszę się wytłumaczyć...

mniej mnie ostatnio na blogu ale to głównie dlatego, że planuję kilka nowych, fajnych projektów/postów, które wymagają ode mnie większego poświęcenia i czasu...
ba !
w związku z tym, że często prosicie mnie o to żeby na blogu pojawiało się więcej przepisów - obiecuję, że będę nad tym intensywnie myśleć i zakładkę "specjały masterszefa" uzupełniać dużo, dużo częściej :) 
[choć perspektywa jedzenia zimnego obiadu trochę mnie odstrasza :P]




ale żeby nie było, że skoro nie ma mnie tu, to nie ma mnie nigdzie - zapraszam Was na mojego 
fanpejdża >> https://www.facebook.com/Ile-dAmour/
oraz 
instagrama >> https://instagram.com/kornelkowo/
bo tam na bieżąco wrzucam zdjęcia moich 'kulinarnych poczynań' ale i zdradzam 'co w trawie piszczy' [czyli co tam się u nas aktualnie dzieje :P ]


poza tym, nie wiem czy wiecie, ale na przykład na FB - w każdy piątek - polecam świetny [wg mnie oczywiście] film na weekend [który rzecz jasna można bezpłatnie obejrzeć w sieci!] no a jak wygospodaruję dłuższą chwilę, podsuwam Wam również warte uwagi książki, które czyta się dosłownie jednym tchem, i w jedna noc ! [bo na inne nie mam, i szkoda mi czasu] ;)


w każdym razie będzie mi ogromnie miło jeśli będziecie TU ze mną, bo nie raz potrzebuje Waszego zdania czy opinii ...
a wiedząc, że jest ktoś kto mnie 'lubi' i czyta - aż chce się coś robić ...
no taka jest prawda ! bez Was nie będzie tego miejsca !
[znaczy wiecie - liczę na kopala w dupala od Was, noo! :P]
:) :*

ps. chyba brak mi słońca [i nawet przyjmowanie największej możliwej dawki witaminy D nie pomaga!] 
wiosno przybywaj !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)