piątek, 11 września 2015

BEAUTY STREET DOUGLAS

W dniach 3-5 września 2015r. w Perfumerii Douglas w Olsztyńskiej Aurze odbył się event 
'DOUGLAS BEAUTY STREET 2015'



"Douglas Beauty Street" to cykl indywidualnych spotkań z ekspertami dla kobiet, które pragną zmienić swój wizerunek i zasięgnąć porad specjalistów w dziedzinie makijażu i pielęgnacji.
W związku z powyższym kiedy otrzymałam mailem zaproszenie na tę właśnie 'imprezę' nie wahałam się zbyt długo :) 

Na miejscu oddałam się w ręce wizażystki marki Estée Lauder i prowadząc przemiłą rozmowę poznawałam cudowne właściwości tychże kosmetyków.
Moje serce od razu skradło SERUM IDEALIST, które sprawiło, że tak gładkiej buzi nie miałam chyba jeszcze nigdy <3

Po makijażu przyszedł czas na fryzurę. 
Choć z moimi krótkimi włosami zbyt wiele nie da się zrobić, to propozycja stylistki fryzur bardzo przypadła mi do gustu.
Nieskromnie powiem, że z nowym mejkapem i z nową fryzurą czułam się jak gwiazda ! ;)

Na samym końcu czekała na mnie mała, kosmetyczna niespodzianka oraz profesjonalna sesja zdjęciowa.

Ah zapomniałabym !
W międzyczasie chwile umilała przepyszna kawka Nespresso oraz dla tych, którzy mogli pozwolić sobie na nieco procentów - schłodzone wino CinCin Prosecco
[jakby ktoś pytał - w moim kieliszku była woda z cytrynką i limonką :P ]



Jedyne czego żałuję to to, że w sztucznym świetle nie za bardzo poradził sobie mój obiektyw i zdjęcia nie są takie jakie chciałam aby były...
No ale jak to mówią - wszystkiego mieć nie można !




__________________________________
Partnerami tegorocznej edycji Douglas Beauty Street były m.in. marki: Clarins, Clinique, Collistar, Estée Lauder, Guerlain, Inglot, Lancome, NYX, Philips, Rouge Bunny Rouge, Yves Saint Laurent.



Podczas Beauty Street w olsztyńskiej Aurze, stylizacją włosów zajmował się salon fryzjerski Matraccy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)