środa, 3 czerwca 2015

#hellojune

Czy Wy też macie takie wrażenie, że ostatnimi czasy miesiące pędzą jak szalone ?
Dopiero co czekaliśmy na pierwszy dzień wiosny a tu już zaraz pierwszy dzień lata...

Ale to w sumie fajnie, bo ja bardzo lubię czerwiec :)

naturalchic.pl


Dlaczego?
Bo nie dość, że zaczyna się wspomniane wcześniej LATO, to jeszcze jest to miesiąc moich urodzin :)
No a w tym roku dodatkowo miesiąc czerwiec jest miesiącem Naszych wakacji, które to już za 2,5 tygodniaaa! Aaaa! odliczam dni! :P




Ale są jeszcze inne plusy czerwca :
  • codzienna, spokojna kawka na ogrodzie [możecie podejrzeć TUTAJ co mam na myśli ;)]
  • całe dnie na świeżym powietrzu [czytaj na placu zabaw] co oznacza, że dziecko po godzinie 19 już smacznie śpi :)
  • basen ogrodowy i bezkarne moczenie tyłka w te 'najgorętsze' dni.
  • przejażdżki rowerowe "po chłodzie" - dla zdrowia i figury :D [tak tak! parę dni temu w końcu spełniłam swoje marzenie i zakupiłam ROWER! :)]
  • TRUSKAWKI po 3/4 zł za kilogram !!! <3
  • sałata, rzodkiewka i szpinak z własnego ogródka [choć zapewne pod koniec czerwca będzie jeszcze więcej eko warzywek do wyboru :)]
  • świeże KWIATY z dostawą do domu, a właściwie to mnóstwo pięknych, świeżych kwiatów, które potrafią pokolorować nawet najbardziej ponure, szare i deszczowe, czerwcowe dni [patrz zdjęcie powyżej^^]
  • i LODY, dużooooooo lodów :) 

#hellojune #iloveyou




A Wy?
Dorzucilibyście coś jeszcze do mojej czerwcowej 'lovelisty' ? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)