piątek, 22 maja 2015

"DZIEŃ DZIECKA"

Święto Naszych pociech coraz bliżej a ja coraz częściej zastanawiam się czy aby na pewno taki 'specjalny dzień' jest im jeszcze potrzebny... 
Dlaczego?
Ponieważ w tych czasach dzieciaki to właściwie swoje 'święto' mają każdego dnia.
Moja Kornelia co rusz dostaje jakieś mniejsze bądź większe prezenty... Nie ma też dnia żeby nie dostała jakiegoś 'łakocia' - a to kinder jajko, a to 'zdrowy lizak', a to wyjście na lody, a to żelki, a to herbatniczki... i tak w kółko.




Kiedy przychodzi później faktycznie jakaś okazja do obdarowania prezentem, człowiek totalnie nie ma pomysłu "co kupić?" i co temu naszemu dziecku sprawi w ogóle radość ?
Tak więc chyba w końcu dorosłam bo głośno postanowiłam, że to ostatni raz kiedy Kornelia dostała całą masę prezentów "bez większej okazji" !
[choć mam jeszcze schowaną w szafie ogromną, dmuchaną żyrafę! znaczy się basen ogrodowy z fontanną... ehhh... ]

W każdym razie chciałam pokazać Wam dzisiaj nowości w naszym ogrodzie, które są i chyba będą już prezentami na wszystkie zbliżające się okazje [no może z wyjątkiem Bożego Narodzenia bo to jeszcze kawał czasu :P ]



Do placu zabaw FUNGOO [który szczegółowo możecie obejrzeć sobie TUTAJ] dokupiliśmy moduł z huśtawką 3w1, który sprawił, że teraz to prawdziwy raj dla dzieci :)
No i od kilku tygodni mamy też trampolinę, na której póki co Kornelia trenuje podskakiwanie głównie na siedząco ! O_o
[tu idealnie sprawdza się powiedzonko "zakazany owoc smakuje najlepiej!" bo moje dziecko skacze wysoko w górę ale TYLKO w sypialni na naszym łóżku :P ]

Tak więc jak widać u Nas dzień dziecka trwa cały czas, a na pewno trwać będzie przez całe nadchodzące lato ;)





Kornelia ma na sobie:
białą bluzę little gold king || spodnie pepco ||
tenisówki chipie ||



_____________
A Wy jakie macie plany na TEN dzień? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)