sobota, 28 października 2017

POGROMCY KATARU !

W związku z tym, że właśnie [niestety!] wystartował 'sezon na katar' postanowiłam pokazać Wam kilka 'rzeczy', dzięki którym można przejść go zdecydowanie szybciej i łagodniej, bo co jak co ale glut po pas i zapchany mały nosek potrafi ostro dać popalić wszystkim domownikom !

Pierwszą i najważniejszą rzeczą jaką mamy w domu jest INHALATOR

Od ponad 5 lat [bo pierwszy inhalator zakupiliśmy tuż po narodzinach Kornelii] jest niezastąpiony w wszelkiego rodzaju przeziębieniach ale i też oczywiście bardzo pomocny w poważniejszych chorobach, np. przy zapaleniu oskrzeli.
Kiedy Kornelia miała ataki kaszlu tak naprawdę pomagał nam TYLKO ON i to natychmiastowo !
Kiedy więc nasz stary inhalator postanowił odejść na emeryturę bez wahania zaopatrzyłam nas w nowy choć tym razem dużo lepszy i ładniejszy niż ten poprzedni :)
Mój wybór to Lella la Coccinella - czyli przesłodka, oryginalna BIEDRONKA włoskiej firmy FLAEM NUOVA, która poza swoją podstawową i najważniejszą funkcją nebulizacji ma za zadanie wywołać uśmiech na twarzy naszego dziecka :)

Co warto o nim wiedzieć ?
  • inhalator zapakowany jest w uroczą przezroczystą torbę, która pomieści wszystkie akcesoria do nebulizacji
  • zawiera oczyszczacz do noska i zatok z końcówką dla dzieci i dorosłych
  • pozwala na pracę w dwóch trybach: szybkim i wolnym
  • jest przystosowany do inhalacji w pozycji leżącej 

A czym inhalować przy katarku ?

Ja osobiście od zawsze używam do tego soli fizjologicznej zakupionej w aptece ;)
ale ostatnio odkryłam też niebieskie i zielone ampułki NEBU-DOSE, które moim zdaniem działają jeszcze lepiej ! 
Jeśli chcecie je spróbować dla pewności skonsultujcie to ze swoim lekarzem/pediatrą ;) 




Ale to jeszcze nie koniec...
Jak się pewnie domyślacie, po każdej inhalacji trzeba porządnie oczyścić nosek.
Starsze dzieci i dorośli nie mają z tym problemu ale maluszek niestety potrzebuje naszej pomocy i tu chciałam przedstawić Wam moje ostatnie odkrycie, o którym pisałam już w "wyprawkowych hitach" - elektryczny aspirator do noska - NOVAMA PINGO !
Mieliśmy okazję użyć go już kilka razy więc śmiało mogę Wam napisać, że te wszystkie ustne 'odciągacze' to mogą się schować i to głęboko ! :P
Błyskawicznie, z odpowiednią siłą i bez żadnego wysiłku a przede wszystkim w 100% higienicznie - no dla mnie REWELACJA !




Także jeśli chcecie zaopatrzyć się w te dwa produkty, które sprawią, że katar u dziecka nie będzie już dla Was straszny, koniecznie zajrzyjcie na stronę NOVAMED.pl :)


INHALATOR zakupicie dokładnie TUTAJ
a ASPIRATOR do noska - TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)