środa, 5 lipca 2017

URODZINOWE MARZENIA MOJEJ [prawie] PIĘCIOLATKI

Kornusia już za moment, dokładnie 29 lipca skończy okrągłe 5 lat ! co oznacza, że 'nagle' stała się jakaś taka 'dorosła' i już nie ja decyduje o tym jak będzie wyglądał TEN DZIEŃ bo zwyczajnie wszystkim zarządza ONA :)

Prezenty, motyw przewodni przyjęcia, strój, wygląd i smak tortu czy choćby nawet urodzinowe menu - normalnie wszystko dostaje gotowe na tacy [no oczywiście poza realizacją i wykonaniem :P ]

Tak więc dziś zdradzę Wam co od kilku tygodni planuje MOJE DZIECKO i na co musiałam się zgodzić ;)





Po pierwsze i najważniejsze [oczywiście dla niej] - PREZENTY !

Jak już zdążyliście zapewne zauważyć - trochę się tego nazbierało a ona ciągle jeszcze zastanawia się nad kolejnymi ;)
W każdym razie w kolaż wrzuciłam te, które dostanie na pewno [z racji tego, że są już zamówione].

Tak więc mamy tu:
- WÓZEK DLA LALEK 3w1 - a to głównie dlatego, że wszystkie stare wózki wylądowały ostatnio w koszu [wysłużyły się na maxa mimo tego, że miała ich kilka!] 
no i po drugie: skoro mama będzie miała nowe 4 kółka to ona też chce 'pomamusiować' i mieć identyczne swoje :)
- SZMACIANA LALKA - bo skoro nowy wózek to i nowa lalka przecież ! ;) ta ma nawet już nadane imię - Lili :)
[duży wybór i świetne ceny LALEK znajdziecie TUTAJ]
- WIELKA KSIĘGA ROBALI - dla największej fanki wszystkiego co obrzydliwe :P 
bo nie ma, po prostu nie istnieje taki spacer, na którym nie wylukałaby jakiegoś robaka i nie chciałaby go zabrać do domu ! fuuuuuuj!
i jedyne czego się boi, w sensie wziąć do ręki, to mucha i pająk :D
- PLECAK SKIP HOP MOTYLEK - bo nowe przedszkole = nowy plecak, a wybór motyla był wręcz oczywistą oczywistością ;) 
- ŚNIADANIÓWKA SKIP HOP - również w wersji motylkowej co by fajny komplecik był :) ale że do jedzonka przydałoby się jeszcze coś 'do picia' - myślę, że fajnie będzie jak do całości dorzucę BIDONIK SKIP HOP :) 
Dla zainteresowanych - całą motylkową [i nie tylko!] kolekcję marki SKIP-HOP zakupicie w sklepie internetowym EDUKATOREK.pl :)
- BUTLA Z HELEM - coś co w sumie jest najważniejszym i najbardziej pożądanym co roku 'prezentem' czyli balony nadmuchane helem !
ten błysk w oku warty jest każdej wydanej na to złotówki ;)
oczywiście dodam od razu, że do butli z helem trzeba dokupić jeszcze foliowe balony, bez których niestety w tym wypadku się nie obejdzie ;)
- no i na koniec - URODZINOWA STYLÓWKA - czyli kolorowe skrzydła ze spódniczką znalezione na wyprzedaży w H&M :) do kompletu brakuje nam tylko czegoś na główkę więc koniecznie muszę poszukać jakiejś opaski, która idealnie wpisze się w klimat ;)


No i na chwilę obecną w kwestii prezentów to by było na tyle.
Aż strach pomyśleć, że w tej małej główce może się urodzić jeszcze jakieś nowe, urodzinowe "marzenie" ;)
W każdym razie nie napisałam Wam jeszcze o tym co sobie Moja Mała Marzycielka wymyśliła na motyw przewodni swojego przyjęcia urodzinowego - a więc będzie słodko biało - szaro - różowo rodem z Princess'owej Krainy :)
Wszystkie niezbędne gadżety znalazłam i zamówiłam na stronie PARTYBOX.pl ale co dokładnie wybrałyśmy i jak to wszystko będzie wyglądać zobaczycie dopiero w poście z urodzinek, bo jak wszystko zdradzę dziś to nie będzie późnej 'niespodzianki' ;)


Co jeszcze czeka mnie 29 lipca ?
Szczęście, że jest to SOBOTA czyli Kornelkowy Tatuś będzie w domu bo w planach jest domowa pizza na obiad [swoją drogą przepis na najlepszą PIZZĘ ever znajdziecie TUTAJ], kino - znaczy się popularne ostatnio GRU, DRU I MINIONKI i dużo, dużoooo słodkości [poza zamówionym tortem o smaku czekoladowo- malinowo-truskawkowym :D mają być beziki z bitą śmietaną i owocami - mojej roboty afkors ;)]





_________________
Jak więc widzicie nudy nie będzie i świętować na bank będziemy przez cały weekend, 
no ale tak z drugiej strony to chyba właśnie o to chodzi żeby spełniać dziecięce marzenia, prawda? :)))
Dzieciństwo tak szybko przemija ...



  

1 komentarz:

  1. Paulina Tokarczyk3 sierpnia 2017 18:20

    Marzeniem mojego 6latka był rabkoland, właśnie dwa tygodnie temu byliśmy i jestem mile zaskoczona, że moje dziecko chciało akurat prezent tego rodzaju. Cały dzień wspólnie rodziną spędziliśmy na świeżym powietrzu, było dużo śmiechu, zabaw i szaleństw. Bardzo fajne miejsce dla rodzin z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)