środa, 16 marca 2016

wiosna w SZAFIE !

Dawno nie było tu żadnego 'szafiarskiego' postu ale to głównie dlatego, że ostatnie miesiące upłynęły Nam pod hasłem REMONT :)

Kto remonty robi ten wie, że potrafią pochłonąć wszystkie oszczędności, cały domowy budżet a i jeszcze na koniec do banku lubią zajrzeć :P
tak więc na jakiś czas trzeba było odpuścić zakupowe szaleństwa ale, ale !!
mimo tego iż remont u Nas trwa nadal postanowiłam, że nie ma, że boli - muszę odświeżyć trochę szafę Nelusi, a i sobie sprawić jakiś mały, wiosenny prezent :)






90% zakupów poczyniłam oczywiście online.
[tak się złożyło, że Kornelia wyrosła totalnie ze WSZYSTKICH swoich butów! więc jakby ktoś potrzebował obuwia w rozmiarze 24 niech pisze do mnie na priv :)]



Po ostatnich stacjonarnych zakupach z dzieckiem [byliśmy w niedziele] stwierdziłam, że 'never ever' !
[jedyny plus, że na resztkach wyprzedaży kupiłam Kornusi dwie pary spodni i kilka swetrów za grosze]

Moje ulubione strony zakupowe to H&M & ZARA [szczególnie w okresie wyprzedaży- wiadomo ;)], RESERVED - za to, że można kupić u Nich ciuszki z eko-bawełny w super cenie! ZALANDO [zawsze darmowa dostawa i zwroty], NEXT [cudowna jakość] i SHOWROOMPRIVE [bo tam markowe produkty w bardzo okazyjnych cenach!]


Często też można wyhaczyć kupony rabatowe i kupić coś z nowej kolekcji choć troszkę taniej :)
Tak właśnie udało mi się zakupić dzisiaj rano przepiękny żółty, wełniany płaszcz, który ostatnio mierzyłam w sklepie, a z którego zrezygnowałam właśnie z powodu ceny ...
[btw, TU ZDJĘCIE , moje, w nim :P ]


Teraz zostało mi już tylko poszukać dla siebie jakiejś dużej i praktycznej torby, najlepiej ze skóry naturalnej - bo z przykrością muszę stwierdzić, że te wszystkie sieciówkowe [w dodatku wcale nie tanie!] są najczęściej tylko na jeden sezon :/





_____________________________
A jak tam u Was prezentuje się wiosenna garderoba?
Już po, czy jeszcze przed zakupami ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)