poniedziałek, 11 stycznia 2016

PYSZNA GRATKA DLA NIEJADKA

..czyli rewelacyjna pozycja z wyjątkowymi przepisami, i to nie tylko dla dzieci ;)


Książka "Gratka dla małego niejadka", autorstwa Emilii Dziubak, jest przepięknie zilustrowana i bardzo oryginalnie napisana ;)
Jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że musi być Nasza ! [tym bardziej, że w domu mam niestety tego tytułowego NIEJADKA] ...
Co znajdziemy w środku ?
Proste przepisy na pyszne dania, pełne humoru ilustracje, ciekawostki dotyczące witamin, warzyw czy owoców ale i nawet miejsce do zabawy [kolorowanki, zgadywanki i inne pobudzające wyobraźnię pomysły].

I choć wiem, że nie jestem pierwszą blogerką pokazującą u siebie tą książkę [bo jakby nie było na rynku jest już kilka lat!] to i tak bardzo chciałam się nią z Wami podzielić :)

Zresztą co tu więcej mówić?
Zajrzycie do środka sami :)



___________
znacie? a może już macie ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)