sobota, 21 listopada 2015

SZTUĆCE GERPOL - JAKOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW

Już od setek lat sztućce były uważane za wyraz największej elegancji. 
Królowie oraz arystokracja cenili ich wygląd i funkcjonalność, zawsze były oznaką dobrego gustu i smaku gospodarzy domu. 

Sztućce przygotowane przez Fabrykę Nakryć Stołowych GERPOL to najwyższej jakości produkty oferowane na rynku. To wyraz piękna i trwałości...





Sztućce to ostatnia rzecz jaka była potrzebna mi do mojej nowej kuchni.
A wszystko dlatego, że tak długo szukałam tych idealnych :)




Ostatecznie mój wybór padł na GERPOL DIAMOND.
Dlaczego?
Ponieważ tak pięknie prezentujących się sztućców nie znalazłam nigdzie indziej !

DIAMOND to kolekcja pełna blasku, luksusu i tajemniczości.
Nowoczesna forma oraz perfekcyjne zdobienia sprawiają, że elegancji nie ma końca. 
Te sztućce to bezdyskusyjnie najszlachetniejsza ozdoba stołu !
A co najważniejsze ! sztućce DIAMOND wykonane są z najwyższej jakości stali nierdzewnej 18/10, dodatkowo wzbogacone elementami zmatowionymi.
I można je myć w zmywarce! ;)



Prawda, że sztućce prezentują się cudownie ?
Już nie mogę doczekać się Świąt Bożego Narodzenia ażeby ułożyć je na stole pełnym wyjątkowych pyszności i pochwalić się nimi przed rodziną <3



KOMPLET SZTUĆCÓW GERPOL DIAMOND MOŻECIE ZAKUPIĆ TUTAJ ||




_______________
Na koniec przypominam jeszcze, że do dnia jutrzejszego włącznie trwa KONKURS 
[szczegóły -> TUTAJ], w którym do wygrania bony na zakupy w sklepie internetowym ALTOM, a więc [między innymi] sztućce DIAMOND mogą być i Wasze ! :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)