środa, 30 września 2015

PROJEKT KUCHNIA - KĄCIK JADALNY

Długo zastanawiałam się nad tym czy zostawić w kuchni trochę więcej przestrzeni czy wrzucić pod ścianę stół z krzesłami...
Doszłam do wniosku, że jednak kuchnia bez kącika jadalnego [ nie mylić z jadalnią :P ] to niezbyt dobry pomysł, bo chyba kilkakrotne w ciągu dnia latanie z talerzami do salonu może mnie po prostu dość szybko 'wykończyć'.

Według projektu wyglądać będzie to tak:


W rzeczywistości będzie bardzo podobnie ponieważ zdecydowałam się na biały stół LIVING 80x80 w wysokim połysku, który znalazłam w sklepie internetowym dKwadrat.pl







Krzesła będą takie jak w projekcie, choć postanowiłam że jedno z trzech będzie w innym kolorze ;)
Padło na kolor żółty - tak żeby ożywić trochę tą biel, szarość i czerń. Co myślicie, to dobry pomysł ?
Krzesła SIGNAL ENZO zamówiłam w sklepie internetowym formyuzytkowe.pl









Pozostaje tylko pomyśleć co postawić na stół [poza jedzeniem ;P] , albo co nad nim zawiesić ? :)
Jakby co niedawno robiłam zamówienie z działu 'dodatki do domu' na BON PRIX i w mam taką oto sztuczną trawkę [a sztuczną dlatego, że żywe roślinki chyba nie za bardzo mnie lubią :P]





W każdym razie póki co jestem na etapie wyboru zmywarki pod zabudowę i wolnostojącej lodówki.
Trzymajcie kciuki i oczekujcie kolejnych postów z serii "PROJEKT KUCHNIA" !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)