poniedziałek, 3 sierpnia 2015

3 YEARS OLD

Za Nami bardzo intensywny urodzinowy weekend :)
W sobotę, Kornusia miała swoje B-DAY PARTY na ogrodzie a wczoraj [2 sierpnia] Kornelkowa prababcia obchodziła swoje 76-te urodziny, na które zaprosiła całą najbliższą rodzinę [czyli 25 osób] do restauracji.
Przyznam szczerze, że po takim maratonie [tym bardziej, że 29 lipca w dniu urodzin Nelki też świętowaliśmy od rana:) ] mam serdecznie dość ;)
I co najlepsze? Nie mogę patrzeć na torty, ciasta i ciasteczka... 
[tylko ciekawe jak długo? :P]






A propos TORTU !
To ten Kornelkowy doprowadził mnie do szału !!!

Miał być taki idealny... wyszukałam go w sieci kilka dobrych miesięcy temu, zrobiłam zrzut ekranu do telefonu, wydrukowałam i zaniosłam do cukierni, która kilka dni później sprawiła, że z wściekłości prawie się popłakałam !
Odebrałam go, bo na kilka godzin przez imprezą nie miałam za bardzo innego wyjścia, ale nie zapłaciłam za niego pełnej ceny, bo po prostu nie był tego wart !
JUŻ NIGDY WIĘCEJ MOJA NOGA TAM NIE POSTANIE ! [mowa o lubawskiej cukierni - Szczepańscy]


Ale wracając do przyjemnych rzeczy... to pogoda, która w piątek była iście jesienna! w sobotę rano wywołała uśmiechy na Naszych twarzach :) słonko i ciepełko nie opuszczało Nas przez cały dzień - co oczywiście równoznaczne jest z tym, że GARDEN PARTY wypaliło w 100% :)
[co z resztą będzie widać na zdjęciach, których od razu mówię nie ma za dużo, bo Kornelia totalnie nie miała ochoty 'współpracować' i cały czas skutecznie uciekała przed obiektywem]

Podsumowując - dzień zaliczam do tych wyjątkowych :)
Goście dopisali [za co dziękujemy!], pogoda była cudna, Kornelia przeszczęśliwa [bo poza tym wszystkim przecież balony z helem to najlepszy prezent ever!] no i ogólnie myślę, że udało mi się choć troszeczkę przywołać 'frołzenowy' klimat w środku lata ? :)






butla z helem, foliowe balony i wszystkie inne urodzinowe gadżety z krainy lodu - partybudziki.pl ||
przepyszne ciasteczka z wizerunkiem Olafa - Sweet Project ||
bezalkoholowe wina musujące - winabezalkoholowe.pl ||

opaska korona h&m || dżinsowa koszula h&m||
tiulowa spódniczka little gold king ||
tenisówki converse ||







Ps. Na koniec chciałabym ogromnie podziękować wszystkim moim czytelnikom oraz znajomym za mnóstwo wspaniałych życzeń urodzinowych dla Kornuśki ! 

Jesteście naprawdę Kochani ! <3 

1 komentarz:

  1. Udało ci się kochana wszystko pięknie przygotować - mogłabyś organizować takie przyjęcia.
    Widać na fotkach, że było bajeczne:) Ciasteczka z Olafem pierwsza klasa, dzieło sztuki jak dla mnie.

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)