poniedziałek, 5 maja 2014

BECAUSE I'M HAPPY !

Jesteście szczęśliwi?
Wierzę, że tak !
A jeśli tak to podzielcie się swoim szczęściem z innymi i stańcie się jeszcze bardziej szczęśliwi! Ooo! :)

2 maja 2014r. dołączyłam do wyzwania "100 Happy Days", które ma sprawić, że będę jeszcze szczęśliwsza! :)
Kuszące prawda? :)))






Jak to możliwe? 

Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie http://www.100happydays.com/ i nie zapomnisz o tym aby codziennie, przez 100 najbliższych dni, pochwalić się swoim szczęściem ! :)
Gdzie?
Do wyboru do koloru :)
Można na INSTAGRAMIE [tak jak My :) ], można na FB, twitterze albo i nie publicznie, na maila.  
Trzeba tylko pamiętać żeby za każdym razem 'otagować' zdjęcie hasłem #100happydays .

I to już wszystko :)
Naprawdę niewiele trzeba ażeby być szczęśliwym :)

A szczęście to nie tylko rzeczy materialne, pamiętajcie!! 
Dla mnie największym szczęściem jest uśmiech Mojego dziecka :)
Ale znajdą się i inne, mniejsze, równie piękne radości... ;)

Gdybyście więc chcieli podglądać Moje szczęśliwe momenty i chwile, to serdecznie zapraszam na http://instagram.com/kornelkowo :)


To jak, dołączcie do Nas? :*

:P



16 komentarzy:

  1. czytam i pierwsza moja myśl była taka,że mi rzadko się zdarza abym od rana do wieczora była szczęśliwa ale fakt faktem w ciągu całego dnia są momenty co uśmiech wywołują
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja fajna, sama przyłączyłam się kilka dni temu. Uśmiech dziecka jest szczęściem dla każdej mamy :)
    Zdjęcie Kornelki pomimo całej sympatii do Was jest nie fajne. Wygląda jakby była wściekła, a nie uśmiechnięta. Może to tylko moje takie odczucie mało pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety moje dziecko właśnie tak prezentuje swój "uśmiech" do zdjęć :)
      choć faktycznie fotka jest może miało idealna to dla mnie i tak wyjątkowo piękna :)

      Usuń
    2. Chyba się przyłączę :D

      ps. A mi się ten uśmiech podoba i to bardzo, chyba też dlatego, że Nadia strzela podobny jak widzi aparat ;)

      Usuń
  3. hahahaha jaki uśmiech szczerozębny:) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja :) A zdjęcie Kornelki super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że dołączymy!!! Dzisiaj wrzucimy fotkę z dniem nr 3 :-)! Jeszcze raz dziękuję za przybliżenie tej cudnej akcji! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe zdjęcie Kornelki jest przecudne, od razu gęba sama mi się uśmiecha.
    Super akcja!!!
    Ps. Konkurs też fajny u Was się zaczął, biorę udział !
    Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. co za mina Kornelkowaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, mina Kornelii meeeeeega! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kornelia mina pierwsza klasa :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. No ta taki uśmiech nie sposób się nie uśmiechnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za minka;))) super blog moze i My dolaczymy do 100 dni;))) zapraszamy do Nas:)
    http://naszpotrojnycud.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)