środa, 26 lutego 2014

Spring is coming !

Chociaż do kalendarzowej wiosny jeszcze blisko miesiąc, od kilku dni jej zapach unosi się w powietrzu :)
Tak! Wiosna to moja ulubiona pora roku!
Wszystko co 'usnęło' na czas zimowy, właśnie teraz powoli zaczyna budzić się do życia.
Zielono, słonecznie, kolorowo, ciepło, pachnąco... Ajjj! To właśnie ten moment :)

Jak co roku, wraz ze zbliżającą się wiosną, robimy małe 'porządki'.
I tu wcale nie mowa tylko o tych przyziemnych, typu trzepanie dywanów czy mycie okien, nie nie.
Wiosna to fajny czas na wprowadzenie do swojego życia przyjemnego, kolorowego akcentu...
Nie wiem jak Was, ale mnie, nawet małe rzeczy potrafią maksymalnie pozytywnie naładować! :)

Ostatnio miałam chwilkę wolnego czasu i przewertowałam stosy zaległej prasy w poszukiwaniu takich właśnie 'gadżetów'...
I zupełnie przypadkiem znalazłam... !
Coś pozytywnie zakręconego, kolorowego, wesołego a nawet śmiesznego :P
A co to takiego?
Ano PUFFY do siedzenia! ;)
[zaprojektowane i wyprodukowane w Barcelonie, więc żadna chińszczyzna :P]

Od razu Wam się przyznam, że zakochałam się w tej 'słodkiej muffince' :)
Mam nawet taką cichutką nadzieję, że to właśnie ta puffka pojawi się kiedyś w Kornelkowym królestwie :) 



http://woouf.com/


A Wy którą wybralibyście dla siebie? :)

14 komentarzy:

  1. Tak, wiosna to zdecydowanie fajna pora roku :-) puffy wyglądają bardzo apetycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę za słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te puffy muffinki. Ta różowa chyba najbardziej przypadła mi do gustu.
    U mnie też dzisiaj post o muffince ale poduszce. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe dzieła sztuki.
    wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowa! byłam pewna,że to jedzonko :D
    aż człowiek by zęby w niej zacisnął
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie :-) Aż ślinka mi cieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe pufa to moje ulubione słowo!!! Jest takie: PUF!-aaa :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe odkrycie! Genialkne te puffki! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomba! Franek jednak wolałby samochody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh wyglądają przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądaja smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)