środa, 14 sierpnia 2013

HTC One S

Od jakiegoś czasu po głowie chodził Mi Smartfon.
Każdy podekscytowany 'nadgryzionym jabłuszkiem' zachęcał do kupna produktu Apple - a mianowicie: Iphone'a 5.

Przyznam, że i ja przez moment pomyślałam o jego zakupie ;)
Jednak skutecznie 'odrzuciła Mnie', uważam, zbyt wygórowana cena - 2,5 tyś zł [!]

Poza ceną jest jeszcze kilka wad, niedoskonałości, czy niedociągnieć, które widoczne są na video-recenzji. 



Przyznam, że głównie ten filmik ostudził Mój zapał do owego Smartfona ;)

Mimo tego, iż uwielbiam zakupy, fascynują Mnie nowości rynkowe, kocham SALE, to nie cierpię płacić za coś, co nie do końca warte jest swojej ceny. Tak po prostu już mam :)

Co wtedy robię?
Szukam odpowiedników.
Godnych, zadowalających, z dobrymi opiniami użytkowników.
Takich, które będą dawać mi satysfakcję z użytkowania i na pewno nie będę żałowała ani jednej wydanej złotówki.

No i znalazłam !
HTC One S
Smartfon dopracowany pod każdym względem...
Dla Mnie idealny. 




No i co tu wiele mówić... 
Zobaczcie sami :)




A tak prezentuje się w Mojej łapce :P


P.S. Właśnie uczę się obsługi aplikacji Instagram.
Tak, takkk! Będziemy i na Instagramie :)

8 komentarzy:

  1. Koniecznie daj znać jak będziecie na Insta:) Będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry zakup! :) będziesz zadowolona :)
    Czekamy na instagramie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze wybralas ten telefonik, tez mam ten sam a aplikacja instagram jest fajna, a do fotek jest ejszcze fajny program Cymera sciagnij sobie z app

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy kupowałam dla siebie nowy telefon też myślałam o tym, ale w końcu stanęło na Samsung Galaxy S3, również jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby się nowy telefon i mnie, ale chyba poczekam do kwietnia i do końca umowy i dopiero wtedy skuszę się na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zyczę miłego uzytkowania :) i aby służył jak najdłużej i najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam smartfona stosunkowo od nie dawna i już sobie nie wyobrażam jak mogłabym przerzucić się na zwyky telefon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)