sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka...

Tak jak ja kilka dni temu obchodziłam pierwszy raz Dzień Matki, 
tak Moja córeczka dziś po raz pierwszy obchodzi Dzień Dziecka! :)

Od rana całuskom i przytulaskom nie ma końca!!!
Mój Mały Aniołek na słowo "tulimy" - kładzie łepek na Moim serduchu i mówi: "tuuuu" !
Uwielbiam! <3

Nie ma dnia żeby nie zaskoczyła Nas nową umiejętnością! 
A najbardziej dumna jestem z tego, że coraz więcej mówi i rozumie! 
Wydaje też przeróżne odgłosy na zawołanie - np. jak robi krówka, samochodzik, czy ptaszek?

Ale dziś nie o tym...

Skoro Dzień Dziecka to i prezenty!!! :)
A jeśli prezenty, to jak zwykle bywa, ze wszystkich stron! :)
Od cioć, babć, prababć (dziadkowie na pewno też się dokładają!) :P
A no i rzecz jasna od mamusi i tatusia!
Wszystkie te, no prawie wszystkie(!), zaraz tu się pokażą! 

Ja poszalałam w dziale dziecięcym sklepu Reserved! A dlaczego?
A dlatego, że Moje dzieciątko zabawek ma tyle, że nie mieszczą się już w jednym pokoju! 
A i są takie co pomieszkują w ogrodzie, czy garażu!!!
Ciuszków też ma nie wiele mniej! A i zapasu matka narobiła już na 2 lata do przodu! :D
Ale proszę mi powiedzieć? Jak tu się oprzeć tym małym pięknym ubrankom??
Nie da się, no nie daaa! :)



 Termofor z pestek wiśni od LolliShop!

 Drewniana zabawka-żabka od Lamala!


Gadżety od Petite Amelie!


Skórzane kapcioszki od Bobux!


Pompony od Sweet Pompon!



 Kocyk i podusia z bawełny ekologicznej od Martello!




 Cudne ciuszki od Barbaras!







Smoczek i centymetr na ścianę od Bibi!



Komplecik z PEPCO
Ciuszki ReKids



P.S. Wszystkim dzieciaczkom tym małym i tym dużym życzymy wszystkiego misiowego! :*

13 komentarzy:

  1. My też się dziś wybieramy na zakupki :) a, że zabawek pod dostatkiem to pozostają ubranka :) a to nawet lepiej :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka :)
    Najlepszego dla Kornelci :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Matka dobrze że to dla dziecka to Cię ojciec z domu nie pogoni :)
    Blankowa Matka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty:))))Wszystkiego Naj z okazji Dania Dziecka:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) my dziś nie szalejemy,bo w urodziny zaszaleliśmy i zakupiliśmy plastikowy duzy domek dla Mki :) jutro tylko jakiś wypad z małą będzie i dobre lody :)i w planach z tej okazji tez mam sukienkę od nosweet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak zakupy dla dzieci są wciągające prezenty cudne słodkiego dzieciństwa życzymy z Panną M

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widzę takie cudeńka to mi się córeczki zachciewa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe zakupy :D same cudności! Wszystkiego najlepszego dla Kornelki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty od Barbaras, CUDAŚNE :)) I komplet z Pepco też! Fajne rozpieszczanie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne prezenty :D :D Gratulacje z okazji I Dnia Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ReKids i ja lubię i do tej pory ubolewałam, że nie mam teraz możliwości robienia zakupów. Niedawno dopiero zauważyłam, że mogę zamówić online, a oni dostarczą do domu. Rodzice więc odbiorą i wyślą do Paryża :)
    http://krainapaozji.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fantastyczne zakupy :-)))))))))))))))

    ten komplecik z pepco czadowy :-))
    kocyk marzenie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)