niedziela, 26 maja 2013

Dzień Matki...

Piękne święto!
Co roku spędzamy je wspólnie...
Ja, Moja Siostra, Moja Mamusia, Moja Babcia...
Tak właśnie, trzy pokolenia! 
Wszystkie razem przy jednym stole, zajadające się pysznym ciastem i popijające odrobiną winka na zdrówko.

Od dziś już pokolenia cztery! :)
26 Maja 2013 roku po raz pierwszy w swoim życiu obchodzę to święto i ja! :)

Moje serce przepełnione jest ogromną miłością!
Uczuciem, którego słowami nie da się opisać! 
Zostałam mamą...
Spełniło się Moje największe marzenie!
Kornelia! <3

Nie wątpię w to, że dzisiaj każda Mama ma uśmiech od ucha do ucha!

Z tej okazji, ja debiutantka, życzę Wam wszystkiego NAJPIĘKNIEJSZEGO Drogie Mamuśki! :*



6 komentarzy:

  1. oj tak banana mam na twarzy :) Blaneczkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jeszcze jaki uśmiech:)) U mnie to już drugie moje święto:)) W zeszłym roku Maja miała 2,5 miesiąca i uczciła to święto kolką, a dzisiaj ząbkowaniem ale co tam i tak jest pięknie:)) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pierwszy raz obchodzę to święto. Nie wiem, jak mogłam go wcześniej nie obchodzić ;)
    Kocham być mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach świeto cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne takie pokoleniowe święto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna tradycja, tym piekniejsza jesli można takie świeto obchodzić podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)