sobota, 20 kwietnia 2013

Nominowana...

Wczoraj minął tydzień odkąd założyłam Bloga a tu już taka niespodzianka!
Nominacja do LIEBSTER AVARD !!!
Dziękuje Ci bardzo Aga


"Liebster Award jest to nominacja od blogerów dla blogerów i zarazem świetny sposób, aby dowiedzieć się czegoś więcej o swoich kolegach/koleżankach blogerach/ blogerkach. Nagroda przyznawana jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia (!!!).

Konsekwencją odebrania nagrody jest
A) odpowiedzenie na 11 pytań postawionych rzez osobę która nominację przyznała;
B) nominowanie 11 blogów (oczywiście trzeba o tym poinformować  i zadanie im 11pytań wymyślonych przez siebie! Nie powinno się nominować bloga który nominował nas!"



No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak odpowiedzieć na zadane pytania! 

  1. Ulubiony pisarz to....
    Stephenie Meyer
  2. Karmienie butelką czy piersią...
    Piersią!!! :)
  3. W jakim wielu przestałeś/ łas wierzyć w Świętego Mikołaja?
    Wierzę do dziś...
  4. Kawa czarna czy z mlekiem, a może z dodatkami? Jaka kawę lubisz?
    Latte
  5. Wolisz jedzenie na ostro czy na słodko?
    Ostroooooo, ale lubię też nutkę słodyczy ;)
  6.  Zdjęcia w albumie czy na w folderze na pulpicie komputera?
    Jeszcze na dysku...
  7. Film w kinie czy na DVD?
    I tu i tu :)
  8. Moje największe osiągnięcie to.....
    Hm... Ciężko powiedzieć... Ale myślę, że macierzyństwo! 
  9. Piszę bloga bo...
    Postanowiłam dzielić się Moim szczęściem z całym światem! :)
  10. Podróżowanie samolotem czy samochodem?
    Samolot - uwielbiam! Ale bez samochodu nie umiałabym już żyć! ;)
  11. Najbardziej na świecie interesuję się.....
    Moim Dzieckiem! 

 Moje Pytania! 

  1. Dzień czy noc?
  2. Ulubiona bajka z czasów dzieciństwa?
  3. Hobby?
  4. Wyjątkowy prezent?
  5. Znak zodiaku?
  6. Szczęśliwa liczba?
  7. Ulubione miejsce na Ziemi?
  8. Chwila relaksu...?
  9. Wzruszające wspomnienie? 
  10. Plany na przyszłość?
  11. Owoce czy warzywa?

I czas na Nominacje!




Trzymam za Was wszystkie kciuki! :*

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie...ja już się chyba nie kwalifikuje bo mam ponad 200 obserwatorów ale na pytania chetnie odpowiem:))))) A Tobie gratuluję wyróżnienia...wspaniałe początki:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy blog na mojej mapie macierzyńskich pamiętników - będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję a tutaj zamieściłam moje odpowiedzi :) http://raptularius-matris.blogspot.com/2013/04/45-do-trzech-nagrod-sztuka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy i w wolnej chwil z niej skorzystam :)
    Pa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)