wtorek, 29 września 2015

ZATRZYMUJĄC CZAS ...

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam na żywo foto-książkę PRINTU wiedziałam, że na jednej to się nasza przygoda na pewno nie zakończy :)
Rok temu postanowiłam uwiecznić najpiękniejsze chwile z Naszych wakacji na Rodos [klik TUTAJ] a w tym roku na pamiątkę 'wydrukowałam' trzecie urodzinki Nelusi <3




Dla mnie ta książka to najpiękniejsza pamiątka jaką kiedykolwiek ktokolwiek mógł wymyślić :)
Przepięknie oprawiona [tym razem wybrałam płótno], idealna jakość zdjęć, ogromny wybór gotowych szablonów [ten nasz to MAŁA KSIĘŻNICZKA] oraz bardzo łatwy proces tworzenia. 






Dlaczego wybrałam właśnie ten szablon?
Ponieważ urzekł mnie swoim pięknym cukierkowym wyglądem, idealnym dla małej, radosnej Dziewczynki :) z resztą sami widzicie jak pięknie współgra z Księżczniczką Kornusią ;)

Jak już wspomniałam wcześniej, oprawę wybrałam w płótnie i również był to świetny wybór. Książka dzięki temu jest bardzo elegancka ale i myślę - niezniszczalna, a jakby nie było - przed nią wiele długich lat 'leżakowania' i przeglądania :)))

Format i rodzaj papieru to już wedle uznania.
Ale jakby ktoś pytał - ja osobiście polecam MATOWY, bo choć błyszczący jest piękny to niewątpliwie ciężej się go ogląda [szczególnie przy sztucznym świetle] no i odbijają się na nim palce ...


Tworzenie książki?
Nic prostszego !
Wrzucacie zdjęcia do 'programu' i dopasowujecie je do stron :)
To świetna zabawa ale i wzruszający moment... wracamy do tych najpiękniejszych chwil z Naszego życia... <3






Dla mnie foto- książka PRINTU to wyjątkowa pamiątka a przede wszystkim szansa na 'zatrzymanie czasu' !

A Wy macie już swoją ? :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)