piątek, 27 listopada 2015

#christmastime

Czujecie już klimat zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia ?

Jeśli nie to po tym poście poczujecie go na pewno ! :D
Dlaczego?
Bo po pierwsze - ja już od kilku dni mam u siebie w domu choinkę !!! [fakt, że nie taką zieloną, iglastą i pachnącą świerkiem, ale mam - i TU możecie podejrzeć jaką ;) ]
Po drugie - jestem już po prezentowych zakupach [moją 'wishlistę' zobaczycie TU a Kornelii pojawi się na blogu na dniach].
No i po trzecie - nagromadziłam mnóstwo wspaniałych świątecznych gadżetów, a wszystko to znalazłam w sklepie internetowym BON PRIX :)






No i jak ? :)


Chciałabym dodać, że pokazałam Wam tylko wybraną przeze mnie część z dostępnych dekoracji świątecznych bo tak naprawdę na bonprix.pl znajdziecie dużo, dużo więcej takich cudowności i inspiracji a dodatkowo możecie również zamówić tam oryginalne prezenty dla najbliższych, czy świąteczne i sylwestrowe kreacje <3

Czego chcieć więcej od sklepu internetowego ?
Jedynie tego żeby jak najszybciej realizował Nasze zamówienia ! :)))



ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)