wtorek, 5 maja 2015

PURE LOVE

- "Kocham Cię córeczko..."
- "A ja Ciebie mamusiu. Baldzio mocno !"

<3 



Jak często okazujecie sobie "miłość"?
Jak często słychać w Waszych domach słowo "kocham" ?

U Nas to jak chleb powszedni.
Na dzień dobry, przy posiłkach, podczas zabawy, na zakupach, na wycieczce, na dobranoc...

Zauważyłam ostatnio, że w związku z tym, że Kornelia czuje, widzi i słyszy, że jest tak bardzo kochana, tą miłość daje i od siebie.
Kocha zwierzątka, kocha zabawki, kocha swoje ubrania, kocha spotkane na placu zabaw dzieci ...

Czy to dobrze?
Według mnie TAK.
Bardzo chcę aby wyrosła na osobę o dobrym serduszku, otwartą na ludzi i wszystko dookoła.
Boję się tylko, że w tej miłości będzie tak samo naiwna jak ja...
Boję się, ale mam nadzieję, że i tak samo jak ja będzie potrafiła sobie z tym poradzić. 

<3


Ps. Dopiero po powrocie do domu, podczas edycji zdjęć zauważyłam, że jesteśmy z Kornuśką prawie tak samo ubrane :))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)