wtorek, 10 czerwca 2014

COLORFUL

Ufff!
Ale gorąco dziś było :) normalnie Afryka dzika :P

Na początku chciałam przeprosić Was za naszą ostatnią nieobecność... ale u Nas to zawsze coś ! :P
Najpierw laptop odmówił posłuszeństwa i trzeba było szybko rozejrzeć się za jakimś nowym ;/
[padło na Asus'a - liczę na to, że nie będzie tak awaryjny jak mój poprzedni?]
Później choróbsko Nelki i ta paskudna pogoda za oknem...
Teraz znowuż kiedy Nelusia zdrowa jak rybka [odpukać!], za oknem pogoda piękna - to czasu brak :) 
Jakby nie było całe dnie na ogrodzie spędzamy, a wieczorem, jak Kornelia uśnie, chwilę później padam i ja...
[choć ostatnio udało mi się nadrobić troszkę 'kino domowe' i obejrzałam kilka rewelacyjnych filmów: "Ja, Frankenstein", "Istnienie", "RoboCop" i "Jack Ryan. Teoria chaosu" - szczerze polecić mogę wszystkie cztery!] :)

No NIC trzeba wrócić do 'zblogowanych', bo nikt [poza hejterami afkors :P] nie chce przecież ażeby mój blog pajęczyną zarósł ;) szczególnie, że wiem, że jesteście tu, wpadacie i wypatrujecie co nowego u Nas! :)
[co oczywiście sprawia, że jest mi przeogromnie miłoooo! :* ]

Ps. Dzisiejsze popołudnie 'sponsorowała' ciocia Agnieszka i jej wspaniały prezent- niespodzianka! :*
Jeszcze raz DZIĘKUJEMY Ci Kochana! ♥ ♥ 









kapelusz h&m || sukienka h&m ||
sandałki adidas ||

14 komentarzy:

  1. czasami taka długa nieobecność sprawia, że tęsknimy :) nie przepraszaj w końcu ciagle coś i choroba Kornelki. Na szczęście już zdrowa, radosna malarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepraszaj tylko rób swoje:) W końcu i tak zostaną Ci co chcą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa moja Kochana :*** Nie ma za co !! :) Ciesze się że się spodobało Kornelci !! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa widać przednia :-)
    Najwierniejsi zostaną, choćby nie wiem jak długo mieli czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne , ze juz po wszystkim :) i Kornelia juz zdrowa . Widać , ze uśmiechnięta i zadowolona . Mia uwielbia rysować kredą , moj taras wyglada jak rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem, co kupić bratanicy na urodziny :) Uwielbia rysować, najlepiej ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne energetyzujące i kolorowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia Nelci! :) Ciekawi mnie ten zestaw do rysowania jest cudo! Mogłabym poprosić o nazwę?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      a ten zestaw chyba nie miał żadnej specjalnej nazwy? :) to tak po prostu "zestaw do rysowania kredą" :) z tego co wiem do kupienia stacjonarnie w Smyku :)

      Usuń
    2. Będę musiała się wybrać :) Piękna pogoda, to może Kasper by się skusił na takie malowanie :) Dzięki za info ;)

      Usuń
  10. fajnie sobie maluje malutka :)
    zaglądam często lecz nie komentuje, ale teraz na pewno będę jak będziesz notki częściej pisać;p
    Pozdrawiam

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)