sobota, 12 listopada 2016

LIST do św. Mikołaja [PART III]

To już Nasz trzeci wpis z serii "LIST do Św. Mikołaja" i chociaż wcale nie miałam go w planach to Wasze wiadomości i zapytania odnośnie pomysłów na prezent dla 4 latki sprawiły, że wzięłam się do roboty - no i jest ;)

Tegoroczny 'Kornelkowy LIST' podyktowany jest nie tylko zachciankami ale i potrzebami Mojego Dziecka :)
Chciałam żeby pod choinką nie było miliona zabawek, które po kilku godzinach wylądują w kartonie na strychu a coś fajnego, konkretnego, co posłuży jej na dużo dłużej ...
No ale zobaczcie sami :)



Prezent oznaczony NUMER'em 1 to nic innego jak WIDEO od św. Mikołaja 
Wiedzieliście w ogóle, że istnieje coś takiego? :)
Ja odkryłam ten 'fakt' rok temu i przyznam szczerze, że to chyba był jeden z fajniejszych prezentów jakie kiedykolwiek otrzymała Kornelia ! jej radość i mina - absolutnie bezcenne ! :)
Spersonalizowane wideo możecie zamówić TUTAJ
A dla wszystkich moich czytelników super niespodzianka ! z kodem >>> ILED'AMOUR możecie zamówić dowolny list od św. Mikołaja z 10% rabatem :)
[promocja trwa do 20 listopada włącznie] 


Prezent NUMER 2 to LEGO FRIENDS
Długo zastanawiałam się nad tym czy inwestować w te klocki...
Do tej pory furorę u Nas robiły LEGO DUPLO no ale ileż można? tak więc stwierdziłam, że tegoroczne święta to dobry czas żeby przejść na wyższy level :D
Póki co kupione mamy LEGO Supermarket i LEGO Przyczepa Lecznicza dla Koni.


Prezent NUMER 3 to KOMPLET POŚCIELI LA MILLOU by MAJA BOHOSIEWICZ 
Jak tylko zobaczyłam ją gdzieś u kogoś na zdjęciu - zakochałam się momentalnie !! a że Kornelii kołderka i podusia i tak czekały na wymianę - zamówiłam bez wahania :)
Najgorsze jest to, że nie wytrzymałam do Świąt i jak tylko kurier przywiózł przesyłkę - rozpakowałam ją i rozłożyłam Kornelii na łóżku <3
[TU i TU możecie podejrzeć jak wygląda na żywo]
A zakupić możecie ją TUTAJ [chociaż widzę, że chwilowo w naszym rozmiarze jest niedostępna :(]


Prezent NUMER 4 to BARBIE zestaw z PŁYWAJĄCYMI PIESKAMI i basenem
Ten prezent wrzuciłam Wam na listę mimo tego iż Kornelia ma tą zabawkę już jakiś miesiąc :)
Zobaczyła reklamę no i nie dało się nie kupić bo o niczym innym nie mówiła.
Na początku myślałam, że to wyrzucone pieniądze bo po kilkunastu minutach zabawy, i Barbie i basen z pieskami poszły w kąt... 
Jednak kiedy wieczorem wzięła ten zestaw ze sobą do wanny - do dziś bawi się nim w kąpieli każdego dnia ;)
Piesek faktycznie pływa, bo kiedy nakręcimy mu ogonek on zaczyna machać łapkami i tym sposobem przemieszcza się w wodzie [basen z zestawu jest moim zdaniem ciutkę za mały], także do wanny i kąpieli jest to zabawka idealna :)


Prezent NUMER 5 to oczywiście ciastolina PLAY-DOH DENTYSTA
Tą zabawkę też mamy już od jakiegoś czasu, a polecam ją Wam bo zestawy Play-Doh to zawsze świetny prezent dla dziecka, a przynajmniej u Nas ;)
Kiedy wyschnie ciastolina dokupujemy nową i bawimy się od nowa.
Zestaw DENTYSTA jest o tyle fajny, że tutaj przy okazji zabawy, możemy oswoić dziecko z prawdziwą wizytą u stomatologa. 
Kornelia tworzy sobie białe ząbki, robi w nich 'ubytki', później wierci [wiertełko jest na baterie] i wkłada srebrne plomby ;) 
Dziecko poza borowaniem może również wyrywać, czy np. założyć pacjentowi aparat na zęby.
Ogólnie bardzo polecam tą zabawkę !


Prezent NUMER 6 to PLECACZEK KRÓLICZEK
Przeuroczy i przesłodki plecaczek do przedszkola [choć nie tylko!], do którego możecie domówić breloczek z imieniem Waszego dziecka.
Kornelia uwielbia kucyki Pony, króliczki i wszystkie inne słodkie zwierzątka więc jestem pewna, że ten prezent ucieszy ją bardzo, tym bardziej że właśnie kilka dni temu pytała mnie o to czy kupimy jej jakiś nowy ;)
Plecaczek możecie zamówić TUTAJ




_______________________
Tak więc jak widzicie u Nas połowa prezentów od Mikołaja już rozdana :P
co oznacza, że muszę poszukać jeszcze czegoś fajnego,
no chyba, że Wy mi pomożecie i macie jakiś super pomysł 
na super prezent dla 4 latki ?






Nasze wcześniejsze listy do św. Mikołaja znajdziecie TUTAJ i TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)