czwartek, 23 lipca 2015

'FROŁZENOWE' MENU

Urodzinowa 'dżampreska' zbliża się wielkimi krokami a ja mam coraz większego stresa czy podołam samodzielnie przyszykować przyjęcie jak z 'frołzenowych' marzeń ;)


Tak powiem Wam szczerze, że poza zamówionym tortem, muffinkami z jagodami, blokiem czekoladowym i maślanymi ciasteczkami z wizerunkiem Olafa - jestem w totalnej kropce jeśli chodzi o dalsze MENU !

Dzieci kochają SŁODYCZE i w tym dniu nie chciałabym zakazywać im tych wszystkich pyszności to jednak fajnie by było ażeby na stole znalazły się również i zdrowe przekąski...
I tu moja prośba do Was, doświadczonych w temacie mam - co Wy szykujecie swoim dzieciom na tego typu okazje ? :)))
[zdjęcia do komentarzy bardzo mile widziane :*]

Tymczasem ja pokażę Wam kilka inspiracji [znalezionych na pinterest], które skradły moje serducho!
Bajka! <3





I na koniec [pozostając oczywiście w temacie] Nasze zaproszenia
[które mam nadzieję na dniach trafią już do swoich adresatów :)]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)