wtorek, 29 października 2013

ImbiroweBranie !

Słyszeliście kiedyś o rozgrzewającej mocy imbiru ?
Oj taaak !
Imbir w połączeniu z miodem i cytryną - nie tylko rozgrzewa ale i 'rozpieszcza' Nasze kubeczki smakowe! Mmmm... :)

Chcecie spróbować ?
Proszę bardzo! :)

Od dziś mam dla każdego z Was, kto oczywiście kliknie w znajdujący się poniżej baner, dwa opakowania ziołowych cukierków Verbena zupełnie za darmo! 

Nie wierzysz ? 
Sprawdź i zamów już teraz ! 

P.S. Uwaga ostrzegam! Cukierki są naprawdę pyyyyyyyszne! :))))




Smaczneeeego!



10 komentarzy:

  1. ale pychaaaa-już czuję ten smak:)tylko niech się strona otworzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde nie wiem czemu ale strona mi się nie otwiera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciążenie ...

      trzeba cierpliwie poczekać, za moment na pewno skończy się te "bum" i cukiereczki będzie można na spokojnie zamówić ;)

      Usuń
  3. mnie sie nie otwiera

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh... właśnie wpisałam wszystko i już zatwierdziła a tu lipa bo błąd strony :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie otwiera sie - bład

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, cukierki przy cukrzycy ciążowej są zakazane. I bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cuksy tej firmy, a tych już zbrakło. To nic poczekamy cierpliwie :) A ten smak zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Imbir a dokladnie cukierki imbirowe kojarza mi sie z ciążowymi nudnościami :D
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz :)