niedziela, 14 kwietnia 2013

Nikon D3100 18-55mm VR

Prędzej czy później w życiu każdego amatorsko fotografującego maniaka, pojawia się moment, w którym człowiek dochodzi do wniosku, że pomimo wszystkich zalet kompaktu, w zasadzie chciałby mieć jednak lustrzankę!
I do takiego wniosku doszłam JA! :)

Przeglądając w sieci opinie innych FotoManiaków oraz po burzliwych dyskusjach z Lubym (jednak też ma coś nie coś do powiedzenia ;) ) zdecydowałam się na model z rodziny Nikona - a dokładniej Nikon D3100 z obiektywem 18-55mm VR.

W prawdzie nie mam go jeszcze w rękach, ale jest już zamówiony i mam nadzieję, że tak jak obiecują, kurier dostarczy mi przesyłkę w ciągu 24h :) (nooo, z racji weekendu, będzie to zapewne wydłużony czas).

W każdym razie nie mogę się już doczekać kiedy będę bawić się Moją nową zabawką!
Efekty Mojej intensywnej pracy i nauki na pewno będę przedstawiać na blogu ;)
Mam nadzieję, że nie poddacie mnie surowej ocenie? ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)