sobota, 15 października 2016

KSIĄŻKI W KUCHNI

Jak zapewne zdążyliście już zauważyć [szczególnie te osoby, które śledzą mój INSTAGRAM] uwielbiam gotować i spędzać czas w kuchni :)

Niestety przepisy w mojej głowie są w dość ograniczonej ilości dlatego postanowiłam poszukać inspiracji w książkach kucharskich...
A w związku z tym, że trafiłam na naprawdę wyjątkowe pozycje - chciałam się nimi z Wami podzielić :)


WYSMAKOWANE
według bloga kaszkamanna.com
______



Idealna książka dla mnie !
Dlaczego?
Ponieważ przepisy w niej zawarte są szybkie, proste, smaczne i niewymagające składników trudno dostępnych [trzeba mieć to bardzo na uwadze mieszkając w małym miasteczku ;)]

Znajdziecie w niej mnóstwo pomysłów na przekąski, obiady, desery, kolacje czy nawet specjalne okazje ;)
Wszystko jest bardzo przejrzyście i lekko opisane a co najważniejsze dla mnie - towarzyszą temu przepiękne zdjęcia !

Ta pozycja to MUST HAVE w każdej kuchni ! :)




DZIEŃ DOBRY
śniadania z Małgosią Mintą
_________



Druga książka skupia się głównie na śniadaniach i na tym ażeby smacznie i wyjątkowo rozpocząć dzień, bo jakby nie było - śniadanie jest Naszym pierwszym i najważniejszym posiłkiem :)

W przepisy wplecione mamy krótkie historyjki z życia autorki, które zdecydowanie dodają tej książce wyjątkowości.
Niektóre dania są do 'ogarnięcia' w kilka minut, inne będą musiały poczekać do weekendu [wtedy można zjeść nieco później ;)] ale najważniejsze jest to, że są to tak piękne, czasem wręcz odświętne śniadania, że na pewno sprawią ogrom przyjemności nie tylko podczas jedzenia, ale i samego przygotowywania ... ;)

Podsumowując - 'posiłek z Mintą' to taki książkowy/kulinarny "przyjaciel" [jak to powiedziała Magda Gessler] - więc absolutnie nie da się przejść obok niej obojętnie.



_________
No i jak tu nie kochać jeść
no i gotować ? ;)



Ps. Przypominam, że u mnie na blogu też jest kilka fajnych przepisów - wystarczy kliknąć w zakładkę "SPECJAŁY MASTERSZEFA" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twój komentarz :)